Mollaveisoğlu'nun Görünmez Holding kitabında dediği gibi, "yapacaklar ki çalsınlar çalmak için yapıyorlar", başka yolu yok.
Hızlı tren google haritasına çarptı
TBMM-Tutanak Hizmetleri Başkanlığı.pdf
ULAŞTIRMA BAKANI YILDIRIM'A "RAYDER" SORUSU.
CHP'li Köktürk, konuyla ilgili olarak Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın yanıtlaması istemiyle Meclis Başkanlığı'na yazılı soru önergesi verdi. CHP Zonguldak Milletvekili Köktürk, Pamukova'da yaşanan hızlandırılmış tren kazasının ardından kurulan "Raylı Ulaşım Sistemleri Derneği (RAYDER)" isimli derneğe ilişkin tartışmaları Meclis gündemine getirdi. (SWISSRAIL TOPLANTISI HK)
CHP'li Köktürk, konuyla ilgili olarak Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın yanıtlaması istemiyle Meclis Başkanlığı'na yazılı soru önergesi verdi.
Köktürk, önergesinde 22 Temmuz 2004 yılında meydana gelen Pamukova hızlandırılmış tren faciası sonrasında oluşturulan TCDD "Bağımsız Bilim Kurulu"nda yer alan isimlere dikkat çekti. Kurul"daki, Prof. Dr. Mustafa Karaşahin, Prof. Dr. Sıddık Yarman ile Prof. Dr. İnal Seçkin"in devam eden hızlı tren inşaatını denetleyen Bağımsız Bilim Kurulu içinde de görev aldığı yönünde iddialar bulunduğunu ifade etti. Köktürk, "Bu isimlerden, Prof. Dr.Mustafa Karaşahin Ulaştırma Bakanlığı Danışmanlığı görevine de getirilmiş midir? Getirilmişse içinde bulunduğu kurul "Bağımsız Bilim Kurulu" olarak değerlendirilebilir mi?" diye sordu.
Bugün demir yolu projelerindeki yerlilik uygulamasının yerine getirilmediği ve ilgili raylı sistem üreticilerimizin ciddi tepkileri bulunmaktadır. Özellikle temsilci örgütleri ARUS ve RAYDER'in, yerlilik payının gözetilmediği, artırılmadığı, dolayısıyla yerli şirketlerin büyük demir yolu yatırımlarından yeteri kadar iş alamadığına ilişkin yoğun eleştirileri söz konusudur. Yerli üretimle iş birliği bulunmamaktadır. 24. Dönem 5. Yasama Yılı, 29. Birleşim 14 Aralık 2014
Prof. Dr. Sıddık Yarman'ın kaza sonrasında ortaya çıkan RAYDER adlı dernekte Genel Sekreter olduğunu hatırlatan Köktürk, Prof. Dr. Mustafa Karaşahin ile Prof. Dr. İnal Seçkin'in de RAYDER'in derneğin çalışmalarında aktif olarak görev aldığını bildirdi. RAYDER"in ve yöneticilerinin TCDD ile ticari yönü de olan ilişkiler içinde olduğu iddiaları bulunduğunu ifade eden Köktürk,"Derneğin, yöneticilerinin veya yukarıda ismi belirtilen kişilerin Ulaştırma Bakanlığı veya TCDD ile herhangi bir şekilde ticari ilişkileri var mıdır?
Kendilerine herhangi bir işin karşılığı olarak Ulaştırma Bakanlığı veya TCDD tarafından herhangi bir ücret ödenmiş midir?" diye sordu.
CHP'li Köktürk, Bakan Yıldırım'a şu soruları yöneltti:
"-Bir gazetedeki köşe yazılarında, kaza sonrasında, Bağımsız Kurul raporları dışındaki tüm raporları eleştiren, TCDD Genel Müdürünü sürekli olarak savunurken makinistleri suçlayan Gazeteci Av. Adnan Ekinci"nin, önce TCDD kadrosuna, akabinde de Ulaştırma Bakanlığı Hukuk Müşavirliğine atandığı doğru mudur?
-Kamu kurumlarının derneklerle ve vakıflarla ticari iş yapması, kurumun bir hizmetini bu dernek ya da vakıflar aracılığı ile gördürmesi ve kamu kurum ve kuruluşlarının binalarını kullandırması suç teşkil etmesine rağmen, TCDD"nin bazı kurum içi eğitimlerini RAYDER adlı bu dernek aracılığı ile yaptırdığı,İstanbul Haydarpaşa Gar Sahasındaki TCDD'ye ait olan eski Malzeme Müdürlüğü binasını bu derneğe kullandırdığı, kira da dahil hiçbir gider için para almadığı doğru mudur?
-RAYDER"in Başkanı ve bir kısım yönetim kurulu üyeleri ile TCDD Genel Müdürü, İstanbul Büyükşehir Belediyesi kökenli midir? Şayet kökenli ise,ortak kökenden kaynaklanan ilişkiler ağı söz konusu mudur?
-RAYDER, uluslararası birçok toplantıya katılmakta, TCDD"nin düzenlediği sempozyumlarda destekçi olmakta, birçok toplantıya ev sahipliği yapmaktadır.
Bu derneğin, bu kadar faaliyeti hangi kaynakla sürdürdüğü, kaynağın nereden geldiği konusunda Bakanlıkça veya diğer ilgili devlet birimlerince herhangi bir araştırma yapılmış mıdır?" (ANKA)
(ÇAĞ/ZG)
(Ankara Haber Ajansı)
***
Hızlı tren raylarında altın kullanıldığını biliyormuydunuz?
Hem sürtünme katsayısı açısından,hem de oluşacak manyetik alanın zorunlu olarak kullanıma ittiği madenin altın madeni olduğunu biliyormuydunuz?
Peki Koza madencilik,neden altın arama faaliyetlerinde öncü konuma getirilmeye çalışılıyor?
Kaz Dağları’nda ölü altın bedenler
Yine aynı firma Kaz Dağları altın arama faaliyetlerinde ne işi olabilir dersiniz?
FETHULLAH GÜLEN KAZ DAĞLARINDA NE ARIYOR?
Ayrıca bu konuyu Anglikan kilise, Kraliçe II. Elizabeth, Fethullah bağları yazımda da belirtmiş,soru halinde yöneltmiş idim.
Hızlı tren raylarında altın kullanıldığını biliyormuydunuz?
Hem sürtünme katsayısı açısından,hem de oluşacak manyetik alanın zorunlu olarak kullanıma ittiği madenin altın madeni olduğunu biliyormuydunuz?
Peki Koza madencilik,neden altın arama faaliyetlerinde öncü konuma getirilmeye çalışılıyor?
Aynı firma kimle bağlantılı/kimin?
Yine aynı firma Kaz Dağları altın arama faaliyetlerinde ne işi olabilir dersiniz?
PRENS CHARLES: İÇİMİZDEKİ TEHLİKE.
TCDD Genel Müdürlüğü, hızlı trene verilecek ismi belirlemek için internet sitesinde anket düzenliyor.
Edinilen bilgiye göre, TCDD Genel Müdürlüğü, gelecek ay Ankara-Eskişehir arasında sefere başlaması planlanan hızlı trene diğer ülkelerde olduğu gibi farklı bir isim verme arayışına girdi.
Hızlı trenin ismini belirmek için "tcdd.gov.tr" internet adresinde düzenlenen anket yarın sona erecek. Anket sonucunda en çok önerilen 10 isim yine internet üzerinden 9 Şubattan itibaren 5 gün süreyle oylamaya sunulacak. Ankette en çok oyu alan isim Türkiye"nin ilk hızlı treninin ismi olarak tescil edilecek ve Türkiye"deki tüm hızlı trenler tüm dünyada bu isimle anılacak.
İŞTE DÜŞÜNÜLEN İSİMLER
TCDD, yöneticileri hızlı tren için, "Demirkanat", "Turkuaz" ve "Ay-Yıldız" isimleri üzerinde tartışıyor. "Ay-Yıldız"ın kullanılıp kullanılmayacağını araştıran TCDD"nin, "Turkuaz" ismi üzerinde yoğunlaştığı öğrenildi.
TÜRKÜSÜ DE YAPILACAK
TCDD ayrıca kendisiyle özdeşleşen "Kara Tren" türküsüne alternatif olarak hızlı trene uygun bir şarkı için bazı sanatçılarla görüşüyor. Hürriyet
YA DA BİLİYORDUK DA BAŞKA ŞEYLERLE UĞRAŞTIRARAK(PKK-İRTİCA-TÜRBAN-CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ-FAİLİ MEÇHULLER-ÜLKENİN İMAJINI BOZAN CİNAYETLER-MEDYADAKİ TOPLUMU UYUTMA FAALİYETLERİ-V.B. DAHA NİCELERİYLE"¦)
BİZLERE UNUTTURULDULAR MI
*Türkiye"de demiryolu yerine karayolu taşımacılığının tercih edilmesinin, ABD"nin yaptığı Marshall yardımının bir şartı (kriteri) olduğunu,
*Türkiye"de %95 olan kara yolu taşımacılığının payının; ABD"de %43 olduğunu, (St, tse.mart 2002)
*Türkiye"nin ulaşım ana planı olmadığını,
*2050 yılında, Japon uzmanların yaptığı çalışmaya göre, Ankara İstanbul arasında yılda 60 milyon yolcu taşınacağını,
*Mevcut durumdaki, Ankara İstanbul demiryolu hattının Abdülhamit zamanında 725 km olarak yapılmış olduğunu,
*Abdülhamit zamanında yapılan demiryolunun, yolu yapan yabancı şirketler tarafından, demiryolunun geçtiği yerlerdeki maden imtiyazı hakkından yararlanmak için bilinçli olarak uzatıldığını, Atatürk"ün 1936 yılında bu yolun düzeltilmesini istediğini,
*İstanbul, Ankara arasında elektrikli tren projesinin 1959 yılında hazırlandığını,
*1976 yılında Demirel tarafından 411 km olarak ihalesi yapılan Ankara İstanbul hızlı Tren hattının % 40"ının tamamlandığını, ancak bunun bitirilmesinin engellendiğini, Mesut Yılmaz"ın bu hattı tamamlamayacağız diye bir açıklaması olduğunu ve iktidar olduğu yıllarda da bu hattın tamamlanması için çalışma yaptırmadığını,
*8 Haziran 2003 tarihinde AKP"nin Ankara İstanbul hızlı tren hattını tamamlamak yerine,Abdülhamit zamanından kalan 725 km lik hattı modernize edecek şekilde Alarko ile ortak İspanyol şirketiyle bir anlaşma imzaladığını,
*Bu hattın Ankara-Eskişehir arası için 600 milyon dolarlık bir harcama yapılacağını ve bu projenin hızlı tren ile bir ilgisi olmadığını aksine hızlı treni engellemek için bir aldatmaca olduğunu,
*Ankara İstanbul arasında, Prof. Dr İlyas Yılmazer"in bir elektrikli demir yolu projesi hazırlamış olduğunu. Bu projeye göre 395 km olacak olan demir yolunun, boru tipi türbin ile Mudurnu çayından elde edilecek elektrikle bedava enerji ile çalışacağını ve bu bedava enerji ile günde 96 sefer yapılabileceğini,
*Atatürk zamanında 4075 km demiryolu yapıldığını, bundan sonraki 69 yılda ise sadece 1510 km demiryolu yapılabildiğini,
*1950 yılında %50 oranında olan demiryolu taşımacılığının, 2003 yılında %5 e düştüğünü,
*Tokyo"da yüksek hızlı trenlerin (200 km/s), 1964 yılında çalışmaya başladığını ve bu güne kadar bu trenlerin hiç kaza yapmadığını,
*İzmir, Denizli arasının (300 km) 27 yıl önce otobüs ile 5, trenle 6 saat, günümüzde ise bu mesafenin otobüsle 3,5 saat trenle yine 6 saat (ort. hız 50 km /saat) olduğunu,
*ABD, Fransa ve Japonya"da 450 km/s hız yapan trenlerin hava yolu taşımacılığı ile rekabet ettiklerini, (St,TSE.mart 2002 )
*600 km hız yapan elektrikli trenlerin artık kullanılmaya başlandığını, 800 km hız yapan elektrikli trenlerin ise deneme aşamasında olduğunu,
*Türkiye"de yılda 10-12 bin kişinin trafik kazalarında öldüğünü, (St, tse.mart 2002)
**Türkiye"de % 7 si trenle yapılan taşımacılığın,elektrikli trenle yapılan taşıma olarak %30 çıkarılması durumunda, yıllık 36 milyar dolar tasarruf edileceğini, (Prof. Dr. Atıf Ural),
*AKP"nin acil eylem planında söz konusu olan15 bin Km yolun, yapılabilirlik (fizibilite) çalışmasının, jeolojik ve jeofizik etütlerinin, şehir içi geçiş planlarının, bilimsel değerlendirmesinin olmadığını,(Prof. Dr. Atıf Ural)
*Tarsus, Adana, Gaziantep arasında yapılan yolun, keşif bedelinin, 360 milyon dolar, keşif uzunluğunun 243 km, öngörülen bitiş tarihinin 1991 yılı olduğunu, ancak bu yolun 258 km olarak, 2001 yılında 4,2 milyar dolara bitirildiğini, (Doç. Dr. İlyas Yılmazer)
*Otoyolların geçtiği alanların, 10 kilometre sağ ve 10 kilometre de solunun, kirlilik nedeniyle tarım alanı olmaktan çıktığını,
*Türkiye"nin en verimli ovalarından biri olan İzmir, Menemen Ovasının ortasından, otoyol geçirmek için proje hazırlandığını, otoyolun ovanın 4 bin dönüm arazisini yok edeceğini.
*Otoyolların verimli ovalar içinden geçirilmesinin Türk tarımını yok etme planının bir parçası olduğunu,
*Ovanın içinden geçen karayolları kenarlarındaki bağlardan ihraç edilen üzümlerin, zararlı madde bulunduruyor olmaları nedeniyle iade edildiğini,
*Taşımacılığını %95 oranında karayolu taşımacılığı ile yapan Türkiye"nin, kaza sayısında 195 ülke arasında 12. olduğunu,
*Trafik kazalarının 4 yıllık zararının,25 trilyon olduğunu,(2002)
*Yüksek hızlı demiryolunun km maliyetinin 1.4 milyon dolar, ömrünün 30 yıl, bölünmüş yolun km maliyetinin 1.5 milyon dolar, ömrünün 15 yıl olduğunu, (Prof. Dr. İlyas Yılmazer)
*Ankara İstanbul arasındaki yolda yapılan bolu tüneline (25 km) harcanan para ile, Ankara İstanbul arasını 1,5 saate indirecek demiryolu yapılabileceğini, bu demiryolunun tüm enerji ihtiyacının Mudurnu çayından karşılanabileceğini, (Prof. Dr. İlyas Yılmazer)
*Bolu tünelinin Kuzey Anadolu fay hattı üzerinde olduğunu,trilyonarca para harcanan bu tünelin soğuk hava deposu olarak kullanılacağını,
*Türkiye"de Avrupa"daki toplam sayıdan daha fazla, otobüs ve kamyon olduğunu,
*Avrupa ülkelerinde, elektrikli trenle yük taşımacılığının en düşük olduğu ülkede, bu oranın % 60, yolcu taşımacılığında ise en düşük oranın % 80 olduğunu,
*Japonların yaptığı araştırmaya göre, karayolu taşımacılığının, deniz yoluna göre %166 daha pahalı olduğunu, (St, tse.mart 2002 )
*1 km karayoluna yapılacak harcama ile 5 km demiryolu yapılacağını,
*Karayolunda 5 ila 10 birim harcanarak taşınan yükün, demir yolunda 1 birim harcanarak taşındığını,
*Ülkemizde, deniz yolunun yük taşımacılığındaki payının % 0.3 olduğunu, (2002)
*Demiryolu ulaşımının, komünist ülkelerin tercihi olduğunu öne süren Özal'ın, Türkiye'de Cumhurbaşkanlığı yaptığını,
*Gaziantep Adana arasında 4,5 milyara yapılmış olan çift yolun, günde 25 bin araç trafiği için ekonomik olduğunu, ancak bu yolda günde sadece 2.500 araç trafiği olduğunu,
*İstanbul Ankara arasını 3 saat, Ankara Mersin arasını da 3 saatte alacak olan bir demiryolu yapılsa bunun maliyetinin 4 milyar dolar olacağını,
*300 milyar dolar olan dünya deniz taşımacılığından, Yunanistan 60 milyar dolar pay alırken, bizim ise 2,5 milyar dolar dahi pay alamadığımızı,
*Batum" dan Hopa"ya bir TIR"ın 3 bin dolar, bir vagonun 2500 dolar taşıma ücreti aldığını, bir vagonun 3 TIR"ın taşıdığı yükü taşıdığını, (2003)
*Ulaşım, enerji, sağlık, eğitim gibi temel politikaları yanlış olan bir ülkenin kalkınamayacağını,
BİLİYOR MUYDUNUZ?
Kaynak:
A. Dursun arşivi
İyice ki bir küpüne battı, kendisine hayran hale geldi. Kendi sesine, duruşuna, yürüyüşüne âşık oldu.
Putin"e benzetiyorlar.
"Putinleşti" diyorlar.
Bence yanlış.
Gittikçe Enver Paşa'laşıyor.
Herkes ondan olacak.
Onu alkışlayacak.
Sözleri kıvılcım, kelimeleri süngü, cümleleri yıldırım diye kabul edilecek. Trabzon meydanına kendisine oy verecekleri topluyor ve eleştiri yazıları yükselten köşe yazarlarına; "dirhemini yiyenin kudurması" gereken iftiralar atıyor.
Nefret yüklü sesle diyor ki:
"Ha bu köşe yazarları var ya...
Ha bunlar...
Ne kadar para alıyorlarsa...
O kadar küfür ederler.
O kadar hakaret ederler.
Maaşlı memurdur bunlar."
Ben muhabirliğe Haldun Simavi"nin Günaydın Gazetesi"nde başladığım yıllarda Tayyip Erdoğan da Necmettin Erbakan"ın genel başkanı olduğu partinin Beyoğlu İlçe Başkanı"ydı. Fakirdi. Hiçbir şeyi yoktu, "bir lokma-bir hırka" derler ya o haldeydi. Çocuklarına bakabilsin diye partisinin ona "dükkân gibi bir şey açtığı" söyleniyordu.
***
Bugün kendime bakıyorum.
Neyim var, servetim nedir?
Tayyip Bey"e bakıyorum.
Malı nedir, mülkü ne kadar?
Ben yine aynı Necati!
Tayyip Bey ise çok zengin!
Eğer onun Trabzon meydanında iftiralar yağdırarak söylediği gibi "para ve yüksek maaş küfür edene akıyorsa" bu durumda kim küfürden "mal-mülk-servet-gemicik-pırlantacık, karısının kolunda milyar lira değerinde çantacık" yapmış oluyor? Bütün bunlara rağmen yine "Bravo bizi hızlı trene bindirene" diye yazacaktım. Bu ülkede hep umutsuz, kötüye gidiş olmuyor, "iyi-çağdaş- kalkınmacı projeler de hayata geçiriliyor" diyecektim. 10. Yıl Marşı"nda kalkınma hamlesinin simgesi diye yazılan "Demir ağlarla ördük anayurdu dört baştan" övünmesini devam ettirenlere ve dünyadaki 7 hızlı tren sahibi ülkeden birini de Türkiye yapanlara teşekkür etmeliyiz diye bağıracaktım...
Bağıramadım.
Kalemim izin vermedi.
Yazamadım.
Şunun için yazamadım: Ankara Eskişehir arasında başlatılan hızlı trene yandaş gazetecileri; "eserleriniz muazzam, yaptıklarınız benzersiz, adımlarınız çağ atlatıyor" şeklinde yağcı yazılar(özellikle Hasan Celal Güzel ile Mehmet Altan) yazsınlar diye bindirerek ve treni de kendi sürerek 250 kilometre hıza ulaştıran Başbakan Tayyip Erdoğan, bir genç gazetecinin tarafsız, objektif sorusuna cevap vermedi. Bu gazeteci VATAN Yazarı Yiğit Bulut"tu.
Şu 2 soruyu soruyordu:
1- Alsim-Alarko liderliğinde İspanyol OHL Firması ile oluşan konsorsiyum tarafından yapımına başlanılan 1. etabın sözleşme bedeli (+sigorta primi olmak üzere) toplam 459 milyon euro"dur. Ancak keşif artışları ile birlikte maliyet 629 milyon euro"ya çıktı. Nasıl oldu da 459 milyon euro olarak belirlenen ilk bedel bir anda 629 milyon euro"ya çıktı?
2- Dünyada hızlı trenler, saatte 500 km. hıza dayanırken! Biz neden "daha eski, 250 km"yi aşamayan bir teknolojiyi bu kadar pahalıya aldık?"
***
Yiğit Bulut, "hızlı trende soygun yapılıyor" kuşkusuna düşmüş, kıyaslamalı bilgiler bulmuş sergiliyor, gerçeği arıyor, başta Başbakan ve Ulaştırma Bakanı olmak üzere yerli yapımcı firma Alarko"ya soruyordu: Fransa"da saatte 500 kilometre hız yapabilen hızlı trenin, 1 kilometre maliyeti 2 milyon euro iken Türkiye"ye satılan geri teknoloji 250 kilometre hızda trenin 1 kilometre maliyeti, neden 3 milyon euro? Hızlı Tren"in açılış seferine 50 gazeteci çağırdılar, aralarında bu soruları soran Yiğit Bulut yoktu.
Düt... Düt... Düt...
Hızlı tren geliyor...
Türkiye soyuluyor!
"Bravo hızlı trene..." diye yazamadım. İçimdeki o, "soyguna alet olma..." diyen ses beni engelledi. İstediğiniz kadar Trabzon meydanında iftira bağırın ben o sese müteşekkirim.
NECATİ DOĞRU
Alexandre Gustave Eiffel.Özgürlük Anıtı'nı ilk OSMANLI mı sipariş etti?
AK Parti Hızlı Tren reklamı
Hızlı TREN hattı ÇÖKTÜ. Kasım 11, 2012
"HAKLI OLDUĞUMUZU" BİLİYORDUK
Birleşik Taşımacılık Çalışanları Sendikası (BTS) Genel Sekreteri Yavuz Demirkol, yaptığı yazılı açıklamada, "Sendika olarak haklı olduğumuzu biliyorduk. Ancak bunun bu kadar kısa sürede ortaya çıkacağını düşünmemiştik" diyerek şunları kaydetti:
"Hızlı trenin işletmeye alınmasının üzerinden 11 gün geçmeden yolda yer yer deformasyonların oluştuğu, deformasyonları giderecek yol tamirat makinelerinin olmadığı ve bu nedenle hız sınırlamalarının (tekayudat) olduğu ekteki kurum yazısından anlaşılmaktadır. "˜Hattın yeni açılmış olması sebebiyle dinamik tren kuvetlerine karşın hattın ne gibi tepkiler vereceği henüz bilinmemektedir" diyerek Hızlı Tren"le ilgili gerçekliği itiraf eden yetkilileri yine"ˆuyarıyor, yanlıştan bir an önce dönmeyi ve hızlı tren seferlerini durdurmalarını talep ediyoruz."
Cumhuriyet 29.03.2009
A. Dursun
----------
Hızlı tren felaketi ile başlayan AKP felaketleri sürüyor. AKP bu ülkeyi yönetemiyor. Yönetmesi mümkün değil. Çünkü bunu yapacak kadroları yok. Bilgisiz ve birikimsizler. Ekonomi bilmiyorlar. Devlet yönetimini bilmiyorlar. Teknik bilgileri yok. Bildikleri sadece yandaş kalkınma ve koruma planı,programı yapmak.
AKP ile ülke kan kaybediyor. AKP kürt açılımı , ermeni sınırı , kıbrııs çözümü diye milletin kafasını karıştırıp zaman kaybettiriyor.
Vatandaş ise canı dahil her şeyini kaybediyor. Küresel ısınma palavralarına inamıyorum. İnandığım tek şey cehaletin ve bilgisizliğin yönetimde olması.
O. Akgün
---
sedrek
----------
BUNLARIN KÜLTÜRLERİ ABD DEN GELİYOR. AB DEN GELİYOR.
A. Kaplan
----------
Suçlu Hükümet degil, Muhalefet,
Gazetecilkte bir prensip varmıs,Köpek insanı degilde ,insan köpegi ısırınca haber olurmus.
Bizim gazeticilerin kafasına kim bu prensibi soktuysa, sokmus, adamlar, köpek ısıracak, insan arıyorlar.
Büyük basına bakın, hep, pislik haberler. Adam,karısını nasıl öldürmüs? Yok, genc, kücük yasta kızla nasıl yakalanmıs,Ünlüler, hangi otelde,hangi zenginle bulusmus felan.
Hic halk yok, halkın sorunları yok.
Peki P...... ler, Aytama deresi, doldurulmus. Belediye suclu,mühendisler suçlu siz neredeydiniz? Niye halkı uyarmadınız? Niye ,danıstayda dava acmadınız? Lafa gelince biz dördüncü kuvvetiz diyorsunuz.
Teknik Üniversite, alanına, gecekondu semti kurulurken nerdeydiniz?
Muhalefet,yok.Hic bir ciddi konuyu gündeme getirmiyor.Görevini yapmıyor.Halktan kopmus,bir muhalefet var.Isi gücü elestirmek.
Delikanlı olalım yahu.Iyi bir is yaptıgı zaman ,bak bunu dogru yaptınız ama bu yanlıs yaptın deme cesaretini gösterelim.
TC nin AB ye girme sansı yok.Imtiyazlı ortaklıgı kabul edin ve bitsin bu AB yalakalıgı.
Kurun Devlet Güvenlik Mahkemelerini.Acın Terör suclu ları icin hapishanelerinizi.Cıkarın Terörle mücadele kanunlarını.
Gidin BM ye ,devletlere yasaklanan mayınlar,tüm örgütlere yasaklansın.Dıs ülkelerden saldıreı gelmesi halinde ,saldıran ülke topraklarındaki,terörüstleri,etkisiz hale getirme hakkını isteyin.
Türkiye de bu muhalefet oldukca,bu tip iktidarlar olur.Onu bırakın,Fettullah Hoca,Türkiyeye gelmese bile ekibi ,iktidarı belirliyor,belki,büyük bir oy oranı ile,TC nin tüm yönetimini de alır.
Bagırmak la ,cagırmakla olmaz.Bilim le mesele cözülür. Bagırmak, çagırmak pek insani bir karakter de olmıya bilir.
G. Güvendağ
----------
Kitle iletişim araçlarının yüzde doksandokuzu hükümetin güdümünde.
CHP ve MHP"yi kapatmak için bahane arıyorlar.
Oktay Vural ne diyor: Neredeyse hava raporlarında bile çıkıp konuşan ve işgal eden bir adam.
Her yerde o var başka kimse yok. Buna ne denir siyaset dilinde? T. Feyizoğlu
---------
Soylediklerinize aynen katilmakla beraber eklemek istediklerim var. Biz muhalefeti elestirirken kendimiz de elestiriden oteye gidemiyoruz. Bence CHP de , MHP de yeterince guclu muhalefet yapiyorlar. Baykal o yasina ragmen ayni gun bir bakiyorsunuz Istanbul"da bir bakiyorsunuz Izmir"de. Gorsel basindan izlediyseniz hukumete ve Belediye"ye demedigini birakmadi. Ustelik cizmelerini giyip hem afet bolgelerine gitmis hem de bir sehidin cenazesine katilmis. Bu adamin bir duzeyi ve kariyeri var. RTE gibi konusmasini ondan bekleyemezsiniz. Ucuncu koprunun rant ihtimallerini daha gectigimiz gunler CHP ortaya koydu ve Topbas kabul etmek zorunda kaldi. Biraz da gercekleri gorup hakki hakedene verelim.Bu afet ve sehitler dolaysiyla benim gozlerim Sn.Bahceli"yi aradi; ne demec olarak ne de fizik olarak ortalarda yoktu. Ayrica cok kotu bir nesil yetisti. Hem rantci, hem bencil hem de ulkesini sevmeyen. Buyuk kentler bu tur insanlarin isgali altinda. Aile ve gercek anlamda dini bilgisi ve ahlaki olanlar ne devlet arazisi isgal edebiliyor ne de calip cirpabiliyor. Bir ev sahibi dahi olamadan bu dunyadan gocup gidiyorlar.Varligini yitiren insanlarin esyalarini yagmalayanlar bu ulkenin insanlari degil mi? Nasil yetisti bu insanlar? Nicin hicbir seyden korkma ve utanmalari yok? Neden bu insanlarin kotuluk yapma cesaretleri kirilamiyor? Neden adaletimizde ve kolluk guclerimizde caydiricilik vasfi yok? Saniyorum biraz da bu konular uzerine konusmamiz gerekecek. M.Karas
Bu nasıl bir devlet ahlakıdır ki, bilet alacak insanların beynine heck eder gibi bir sayfa yapmışlar?
Devlet ahlakı olmayanın,iman ahlakı da olmaz mı?
Bu ne densizliktir böyle?
Bu TCDD kimin özel kurumudur ki, keyfiyetle reklam yapabiliyorlar?
YSK nerede, uyuyor mu?
Sen istediğin kadar yasa yap, değiştir vs...
Uygulama olmadıkça neye yarar yasa?
Yiyin efendiler yiyin,bu devran hep böyle dönmez.
İnanın ki sizden hesabını soran bir deli çıkar gelir.
Alın size devletin kurumu TCDD"nin sayfasından...
İsteyen alttaki adresten gidip baksın.
Hem bu telafuz nedir böyle?
Burası İngiltere, Amerika'mıdır ki kullanılan dil Türkçe değil?
Yuh olsun imam zihniyetli devletçi anlayışa YUHHHHHH
A. Dursun
***
TÜRK MİLLETİ, HUKUKUN ÜSTÜNLÜĞÜ VE HERKESİN DENETLENİP YARGILANABİLMESİ İÇİN EVET Diyecek!!!
KAMUOYUNA DUYURULUR
31,07,2010
Bu EVET ana başlıklı bold tablo, tren gereksinimi olan okuyucumuza sunulmuş ve tamamen recistrant bir pratiktir. Kültürlü insan bilir ki commercial uzantıda kamu ilintisi veya temsili söz konusu olamaz. Usage statistics değerimiz daily olarak 4 521 dir. Yazımıza 4 521 bireyden sadece 3 eleştiri gelmiştir. İkisi telefon arayıcısı olup sesleri kayıt altındadır. Aleyhte, buruk fakat zarif bir görüşme sergilemişlerdir.
------------------
Suç Örgütleri, PKK "ya göz kırpan Oligarklar, Millete Nasıl Düşüneceğini, Nasıl Giyinmeyip, Nasıl Rey-Pas Edeceğini Talimat Geçenler, Memuriyetini Dukalığa çevirenler. Mahkeme tanımaz çakma-türkler, Türk'e ve Dinine silah çekenler. Ahlakı ve Eşitliği bitirenler, yargılanabilsin mi?
EVET
Olumsuz 3. tepki bir gazeteden gelmiştir. Çobanın ilk bağırışıyla benzeşen başlığına gülünç bir açıklama getiren gazeteci, webstatlarımızda ilk gün, 21 kişilik bir artışa sebep olmayı ancak başarmıştır. Yani toplum onun gibi düşünmüyor. Yazar 4 521 okuyucu içinde tek kalmıştır. Ayrıca tarzını ve kendisini küçümsediğimiz yazara cevap verilmeyecektir. Şunu demek istiyoruz; milletin yerine fikretmeyi, birileri artık bırakmalıdır. Bunun için Evet! hizlitrenbileti.com
Binali ve tüm TBMM, promosyonumu ailenizle yemeniz için bağışlıyorum, alın...
Türk halkı, tecavüze uğruyor, tecavüzcülerine hamd ediyor.
Koza Altın İşletmeleri-KTÜ Nefeslik Dergisi
Koza Normandy ile prensipte anlaştı
KOZA MADENCİLİK VE ÇEVRECİLERİN ÜZERİNE
Tora'da Aden bahçesi, Kürdistan; Van gölünün güneyi.
ADEN BAHÇESİ’NDE BAŞLAYAN YARGI SÜRECİ
EYALET YA DA BÖLGESEL KALKINMA AJANSLARI
Türkiye Kandil Dağında kim adına Petrol arayacak?
Su savaşları çoktan beridir başladı... GAP Ve İsrail Stratejileri
Gerilla alanlarında savaş uçakları hareketliliği
Satan kitaplar gizli servis imalatı mı?
YABANCILARIN TAŞINMAZ MÜLKİYET HAKKI
YABANCI UYRUKLU GERÇEK KİŞİLERİN SATIN ALMA YOLU İLE
TÜRKİYE’DE TAŞINMAZ MÜLKİYETİ EDİNİMİ.pdf
Hızlı Tren Karşıtları: 'Hepimiz teröristiz!'
Altın Depolama ve Duble Yollar
Binali Yıldırım'ın bazı başarıları! Bandırmada batan Ro-Ro gemisi.
Başbakan'ın eski koruması hem çalışanları, hem devleti dolandırdı.
TC öldü! AKP'ye şeyh nasihati...
CIA Ajanı Henze: "Atatürkçülük Öldü: Nakşîler, Nurcular İlericidir"
Risale-i Nur denen kepazelik.
İlaç yok "Risale-i Nur"verelim
İlaç Şirketleri Durmadan Yeni Hastalık Yaratıyor.
ROCHE: AKP'ye ŞÜKÜRLER OLSUN (Satılan TÜRKİYE)
Nakşibendîlik ve İrticanın Ayak Sesleri, İsmet Zeki Eyüboğlu
Diyanet İşleri Başkanlığına Göre Nurculuk (1964 - ANKARA)
RİSALE-İ NUR'U İLKOKULDA TANIDIM, “Ağabeyler Anlatıyor”.
Biri var ki; O Potomya' yı herkesten daha iyi bilirdi./Mustafa Kemal
Fethullah Gülen aslında darbeci miydi?
Cinayette ünlü MİT raporu kuşkusu
+ 18; Ateşte yakmak Allah'a ait ama...
ARAPLARLA TÜRKLERİN DOSTLUĞU
Peygamberin ırkçı hadisleri
Kürdistan artık resmen ilan edildi. Türkiye bölündü, hamd olsun.
AKP'li bakanların mahrem bilgilerini ABD'lilere veren isim bakın kim çıktı. 13.04.2015
AKP'li bakanların mahrem bilgilerini ABD'lilere veren isim
bakın kim çıktı. 14.04.2015
19 Ocak 2010 TBMM yolsuzluk, sorgu ve Binali Yıldırım yanıtları.pdf
Neyi ördün? Hiçbir şey ördüğün falan yok. Demir ağlarla Türkiye’yi biz örüyoruz.
EYT'lilerin vebali ABDullah Gül ve ona destek veren herkesin
omzundadır.
Çanta içinde hovardaca savrulan TC'nin paraları, hafızaları
tazeleyelim...
Elektrikteki Kayıp kaçak bedeli iade edilecek.
Kayıp-kaçak şirketlere yüklenirse, iflas ederler.
BAKAN YILDIZ: ELEKTRİK KESİNTİSİ PKK YÜZÜNDEN
Damat Albayrak Yasası, Elektrikte fatura başına 60 TL yük
getiriyor, üstelik Ramazan hediyeli.
Elektrik indirimi balonu da patladı. AKMHP'nin Seçim
yatırımı çöktü...
EPDK, vatandaşa yapılan elektrikli tecavüzü itiraf etti.
Utanma duygusunda son nokta. Elektrik şirketleri Zavallı
Türk halkını 5 yıl daha yasayla soyacak.
15 Temmuz milat olalı, ülkeyi peşkeş çekme yasalarında hız
kesilmiyor. PEZEVENK PARLEMENTO
Doğu halkıyla beraber Doğu'da terörist besliyoruz.
İngiliz Egemenliğinin Amiral Gemisi Rio Tinto ve Kartele
Terkedilen Bor Pazarı
Rio Tinto ve Bor Pazar yapısı - Galip TÜRKMEN ( Eti holding Müfettişi)
TORYUM, BORLA BİRLİKTE GELECEGİN MADENİ
BOR, TORYUM MADENİ VE GELECEĞE İLİŞKİN BEKLENTİLER.
Parçacık Fiziğine Adanmış Bir Ömür-Engin Arık.pdf
3 Beyaz; Weiss GmbH (Beyaz Limited Şirketi), AK Parti ve Beyaz Holding.
SODA KÜLÜ VE EKONOMİSİ/Erdoğan'ın gizli BOR PAZARLIĞI
Erdoğan ABD'de CFR'ye konuk oldu. İşte CFR'nin iç yüzü.
TAYYİP ERDOĞAN'A GÖNDERİLEN CFR PLANI
CFR heyeti, Gül ile kapalı kapılar ardında görüştü.
ABD Türkiye`yi Nasıl Vuracak?
ABD ELÇİLİĞİNİN, NUMAN KURTULMUŞ KRİPTOSU
Numan Kurtulmuş KASETİ Gündemine Düştü (Cemaat Pimi Çekti)
MUSTAFA SARIGÜL KİMİN HİMAYESİNDE?/NED, Soros, CFR
Osmanlıdan günümüze Bilderberg Çetesi
BOR OYUNU, ZOR OYUNU
Bor madenleri
BOR MADENİ VE TÜRKİYE İÇİN ÖNEMİ
Erdoğan'ın gizli [BOR] pazarlığı.
Kalkan'daki dördüncü Amerikalının sırrı neydi?
Yeni Anayasa yapılmazsa Türkiye İşgal edilebilir.
Türkiye'de eş başkan olmasaydı isyan bize de sıçrardı.
Türkiye Cumhuriyeti’ni Türk Milleti Korumuyor
ASIL DENİZ FENERİ ve Fethullah
DENİZ FENERİ ve DİĞER DİNİ SÖMÜRÜ ORGANLARI
Alman mahkemesi açıkladı, Deniz Feneri, “Yüzyılın en kapsamlı dolandırıcılık davası”dır. Vurgun 41 milyon, 634 bin Euro.
Fuhuş serbest bölgesi mi geliyor, her türlü ticareti yapacak ne demek?
Altın Oranlı, Dininin, Kininin Davacısı TL, Terör sembolü taşıyor diye mahkemelik olmuş.
Büyük rahim küçük rahmi döver.
"İslami Bilim” kavramı üzerine, Diyanet neden ve kime karşı hıyanete dönüştü, neden kapatılmalıdır
Başbakan'ın eski koruması hem çalışanları, hem devleti dolandırdı
Hızlı Tren Hükümet programında
AK Soygun durmuyor, 10 milyar lira buhar oldu
Bir yılını doldurmak üzere olan Marmaray fire vermeye başladı.
Kobani; “Co-bahni 1915!”
Hızlı trenin Bursa hattı Sayıştay raporuna girdi: Soruşturulmalı-22.01.2015









Hiç yorum yok:
Yorum Gönder